loading...
قیمت انلاین سکه دقیق ترین نرخ سکه
یونس بازدید : 49 دوشنبه 24 آبان 1400 نظرات (0)

 'n نقره ' n CPI... اوه من!

تابلوی امتیاز پوندتابلوی امتیاز

ما باید با شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) اکتبر که توسط اداره آمار کار ایالات متحده توضیح داده شده است شروع کنیم: بررسی پراکنده انرژی آن + 0.9٪ بود (که سالانه 10.8 + باور نکردنی است). آنها می گویند: "خدایا، این به طرز محسوسی وحشتناک ترین در 30 سال گذشته است!". برخی می گویند: "خدایا، این به طرز محسوسی وحشتناک ترین در 40 سال گذشته است!" ما می گوییم: "C'est très exagéré." قیمت پوند

چرا؟ از آنجایی که حزب کارگر این سطح - یا بالاتر - را چندین بار زودتر در طول 24 سالی که با فشارسنج اقتصادی همراه بودیم تنظیم کرده است: برای سپتامبر 2005 '1.2% + بود. برای ژوئن 2008 '+1.1% بود. و در اواخر ژوئن گذشته (همانطور که در حال حاضر است) برابر 0.9% بود. این مجموعه تجربیات است: قیمت پوند انگلستان

CPI - 1998 ToteCPI - 1998 To date

چنین جزئیات اغراق آمیزی از توسعه +0.9% CPI اکتبر جاری به نظر می رسد شایستگی داشته باشد، زیرا سرعت تورم بسیار نگران کننده ای است. به هر حال همانطور که پدربزرگ هیو به حوزه های خبری فعلی انرژی می بخشد: "اول از همه چیز را دریافت کنید، مراقب تجارت باشید!" به‌جای شعار رسانه‌ای امروزی «اول آن را جعل کنید، هر چند آن را به عنوان واقعیت جعل کنید!»

البته منابع مختلفی وجود دارد که بسط بسیار قابل توجه تری پیدا می کنند. اما برای ماندن در معیار "رسمی" حزب کارگر، به‌طور باورنکردنی در گزارش منتج از آن غایب بود که - به دنبال آن سه جهش تورمی قبلی - حداقل در دو ماه حاصل از آن سرد شد. این مربوط به دورترین بخش سمت راست توسعه عادی CPI سه ماهه بعدی در جدول زیر است:

Inflation Pops قبل تورم پاپ

یک بار دیگر، ما نباید واقعیت افزایش 0.9% CPI در اکتبر را تحقیر کنیم. بلکه این است که فقط آن را با توجه به حقیقت اصیل نشان دهیم. اگر مشکل زیادی نیست، به یک منبع خبری نزدیک به خود بگویید. قیمت هر پوند

جدیت، مطمئنا برای واردات معقول بیشتر (با  درک این موضوع که نه غذا می خورید و نه از اقلام مبتنی بر روغن استفاده می کنید)، توسعه CPI اصلی اکتبر 0.6% به طور موثر در 15 ماه اولیه چندین بار تایید شده است. نگرانی اساسی وجود دارد، و با توجه به اینکه هزینه نفت از 39.82 در اواسط سال 2020 به 83.22 در تسویه اکتبر 2021 (+109٪) رسیده است. برای از "بخش ترسناک است." کل صعود در CPI کامل در طول آن طلسم معادل 16 ماهه تا به امروز فقط 7.3% است... منحصراً با این اندازه گیری، مردم با وجود هزینه های بالاتر نفت، به سادگی از کار می افتند!

خوشبختانه، طلا و نقره ممکن است در نهایت با استفاده از کار کاهش دهنده تورم خود، از ته خاص خود خارج شوند. که به وضوح بر داشتن چنین تنی دورتر تمرکز دارد. طبق جدول امتیاز طلای اولیه ما، هزینه در هفته در روز جمعه در سال 1868 تسویه شد، که دومین اجرای یک هفته‌ای آن تا کنون در سال جاری بر اساس فرضیه تمرکز (+47.7) و نرخ (+2.6٪) بود. در امتداد این خطوط نسبتاً، یک جهش خوب به جلو برای طلا است.

به هر حال، همانطور که بیماری ارتقاء قطعاً می دانید، حتی در نشان دادن افزایش سهام آن، فساد پولی Gold توسط StateSide M2 ​​امروز "باید" 3986 باشد. همچنین حقیقت همیشه آزاردهنده این است که طلا برای اولین بار 10 سال قبل در 19 اوت 2011 به سطح فعلی 1868 رسید. عرضه نقدی تنها 44 درصد از آنچه امروز است بود (9.457 تریلیون دلار در مقابل 21.343 تریلیون دلار). "طلا گرفتی؟" و در مورد Sweet Sister Silver، "سومین اجرای بهترین هفته به هفته او از سال تا به امروز بود، اما تعیین جمعه در ساعت 25.41 ارزشی است که در ابتدا 11 سال قبل در 4 نوامبر 2010 انجام شد." (اوه و از "دپارتمان "طلا بدون ارز مورد علاقه بازی نمی کند." دلار پنجمین دوره هفت روزه برتر سال خود را به ثبت رساند. "دلار گرفتید؟" ما فرانک سوئیس را ترجیح می دهیم). قیمت هر پوند انگلیس

به‌علاوه، از «گروه دوست شماست» که دائماً پرستش می‌شود. همانطور که هفت روز قبل دیدیم، الگوی تمثیلی گلد - پس از یک طلسم غیر قابل تحمل گسترده به عنوان کوتاه با حداقل کاهش ارزش خالص - به طولانی تبدیل شد. همچنین، درست مانند استاندارد به جای مورد خاص، ارزش این هفته قبل بالاتر رفت. که از شما درخواست می کند:

"وقتی این اتفاق می افتد، ارزش چقدر افزایش می یابد، mmb؟"

ضرب و شتم در علامت وجود دارد، Squire. همچنین، پاسخ مناسب این است: در بین 43 الگوی تمثیلی اولیه هفته به هفته که از حدود سال 2001 شروع می شود، رشد متوسط ​​قیمت طلا 8.3% است. در امتداد این خطوط با آن عدد، از قیمت تلنگر الگوی طلا به سال 1820، افزایش 8.3% این بار ما را به سال 1971 می برد.

همچنین، برخی از شما ممکن است این جمله را از پیام 02 اکتبر ما مرور کنید که در آن ما بالاترین میزان سال خود را 2401 کاهش دادیم: "... وضعیت تقریباً قطعی این است که طلا به سادگی در پایان سال کاهش می یابد و در طول Q4 بین سال 1668 مبادله می شود. -1849..." خیلی خوب است که از هم اکنون خارج از پایگاه آنجا باشید! زیرا در اینجا ممنوعیت های هفته به هفته و الگوهای تمثیلی از این زمان یک سال قبل از تاریخ آمده است:

https://talakar.com/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%BE%D9%88%D9%86%D8%AF/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 119
  • بازدید سال : 660
  • بازدید کلی : 2,020