loading...
قیمت انلاین سکه دقیق ترین نرخ سکه
یونس بازدید : 46 دوشنبه 22 آذر 1400 نظرات (0)

گفته میشود بخشی از این یک میلیارد دلار تخصیص یافته به واردات کالاهای اساسی از محل منابعی است که به تازگی در دسترس بانک مرکزی قیمت دلار واقعی قرار گرفته است. باز بودن تجاری تنها در رژیم قیمت وارداتی بالا به لحاظ آماری معنادار است که اثر مثبت آن بر قیمت واردات با مطالعه تجربی کازورزی و همکاران (2007) هم­خوانی دارد. با این حال، نه تنها چنین اتفاقی رخ نداد، بلکه دلار رکورد جدید افزایشی را به ثبت رساند. معمولا قیمت سکه های طرح قدیم ارزان تر از قیمت سکه های طرح جدید می باشد. امروزه قهرمانان ورزشی نیز بنا به همان عادت قدیم وقتی مدال طلا را بر گردن می آویزند آن را به دندان می گیرند تا بگویند آنچه کسب کردند واقعا طلاست. جمعه شب در معاملات پشت خطی قیمت دلار بر روی ۲۸ هزار و ۳۳۰ تومان قرار داشت. قیمت یورو سنا به کانال 30 هزار تومان وارد شد و روی 30 هزار و 811 تومان ایستاد.

قیمت دلار بازار آزاد

متوسط هفتگی قیمت دلار آزاد که در هفته گذشته برای اولین بار در سال جاری وارد کانال 28 هزار تومان شده بود، به کانال 27 هزار برگشت و روی 27 هزار و 350 تومان قرار گرفت. اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد دلار امروز چنده؟ لطفا به بازدید از وب سایت ما. عرضه دلار در هفته گذشته روی 25 میلیون و 220 هزار قرار داشت و در این هفته روی 43 میلیون و 687 هزار ایستاد. روز گذشته در کانالهای تلگرامی قیمت دلار بار دیگر اخبار مربوط به آزاد سازی ارزهای بلوک شده مورد توجه قرار گرفت. در ادامه به ۳ ویژگی مهم هر الگوی نموداری اشاره خواهد شد که هر تحلیلگری قبل از استفاده از الگوها، باید به این ویژگیها توجه کند. رویکرد پیش بینی PPP مبتنی بر قانون نظری "قیمت یکسان" است که بیان می کند کالاهای یکسان در کشورهای مختلف باید قیمت های یکسان داشته باشند. تابوی مذاکره و "بستن" با آمریکا که ماهیتی سورئال در اذهان طبقه روشنفکر ایرانی پیدا کرده بود به یک شکست تمام عیار تبدیل شد و نتیجه اینکه؛ "واقع گرایی" از این خاکستر بر خاسته و آثار متفاوتی بر جای می گذارد. برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از قیمت دلار امروز چنده ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

شبکه استلار بهطور خودکار دلار شما را با بهترین نرخ تبدیل به یورو میکند و در نهایت کسی که با استفاده از حساب دلاری خود برایش یورو ارسال کردید، یورو دریافت کرده و با پشتیبانی یک آنچر یورو، میتواند آن را برداشت کند. براساس این اصل اساسی، رویکرد PPP پیش بینی می کند که قیمت دلار باید تغییر کند تا تغییر قیمت ناشی از تورم را جبران کند. کاهش قیمت در روزهای اخیر موجب شده است تا فعالیت سرمایه گذاران در بازارهای جنوب شرق آسیا افزایش یابد. موانعی که جنبه اصولی ندارند، موجب شده بازپرداخت بدهیها متوقف شود. سفر مهم مقام ارشد اتحادیه اروپا به تهران موجب عقبنشینی خریداران ارز شده است. البته نمودارهای هفتگی و ماهیانه این ارز نوید قله های جدیدی در آینده را می دهد. البته هفته گذشته چند روز تعطیل داشت و یکی از دلایل عرضه پایین در هفته گذشته همین بود. زمان زیادی از دلار 3750 تومانی نمی گذرد اما این روز ها دلار و سایر ارز ها آنقدر افزایش قیمت داشتند که گویی 3750 تومان مربوط به چند دهه پیش است. به طور مثال فرض کنید که در ایالات متحده آمریکا انتظار می رود که در سال آینده قیمت ها 4 درصد افزایش یابد، در حالی که انتظار می رود قیمت ها در کانادا تنها 2 درصد افزایش یابد.

قیمت واقعی دلار

روش های متعددی برای پیش بینی قیمت دلار وجود دارد، به احتمال زیاد به این دلیل است که هیچ کدام از آن روش ها بر دیگری برتری ندارد. اتر به عنوان یک درگاه برای توکنهای مبتنی بر این ارز، صرافیهای غیر متمرکز، بازیهای بلاک چینی، خدمات نرمافزارهای غیرمتمرکز و سیستمهای اعطای پاداش استفاده میشود. نوئل (2013) اینگونه استدلال میکند که وابستگی به گاز روسیه برای برخی کشورهای اروپایی همچنان به عنوان یک مسئله مطرح است؛ اما این موضوع برای همه اعضای اتحادیه اروپا مطرح نیست، زیرا اتحادیه اروپا مستمراً و طی سه دهه گذشته مبادی گاز وارداتی خود را متنوع کرده است. شاخص بهای مصرفکننده به عنوان نمایندهای برای نرخ تورم در نظر گرفته شده است. با در نظر گرفتن وضعیت دلار آمریکا، قیمت ریپل در حال حاضر تنظیم شده قیمت واقعی دلار است. به گزارش تابناک به نقل از کارگر آنلاین، با کنترل داخلی نرخ ارز و کاهش قیمت اونس جهانی، تغییر و تحولاتی در بازار طلای ایران رخ داده است که اگر وضعیت به همین صورت ادامه داشته باشد، شاهد افت بیشتری از قیمت طلا خواهیم بود. جمعه شب قیمت طلای درهم ۷ هزار و ۷۶۰ تومان اعلام شده بود؛ بنابراین از کانال قیمت دلار از مسیر قیمت درهم سیگنال افزایش قیمت دلار مخابره شد.

http://deseke.rozblog.com/post/4

http://deseke2005.rozblog.com/post/1

http://deseke2000.rozblog.com/post/1

http://deseke2001.rozblog.com/post/1

http://deseke2003.rozblog.com/post/1

http://deseke2004.rozblog.com/post/1

http://deseke2002.rozblog.com/post/1

http://deseke2006.rozblog.com/post/1

http://deseke2007.rozblog.com/post/1

http://deseke2008.rozblog.com/post/1

http://deseke2009.rozblog.com/post/1

http://deseke2010.rozblog.com/post/1

 

یونس بازدید : 50 دوشنبه 24 آبان 1400 نظرات (0)

 'n نقره ' n CPI... اوه من!

تابلوی امتیاز پوندتابلوی امتیاز

ما باید با شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) اکتبر که توسط اداره آمار کار ایالات متحده توضیح داده شده است شروع کنیم: بررسی پراکنده انرژی آن + 0.9٪ بود (که سالانه 10.8 + باور نکردنی است). آنها می گویند: "خدایا، این به طرز محسوسی وحشتناک ترین در 30 سال گذشته است!". برخی می گویند: "خدایا، این به طرز محسوسی وحشتناک ترین در 40 سال گذشته است!" ما می گوییم: "C'est très exagéré." قیمت پوند

چرا؟ از آنجایی که حزب کارگر این سطح - یا بالاتر - را چندین بار زودتر در طول 24 سالی که با فشارسنج اقتصادی همراه بودیم تنظیم کرده است: برای سپتامبر 2005 '1.2% + بود. برای ژوئن 2008 '+1.1% بود. و در اواخر ژوئن گذشته (همانطور که در حال حاضر است) برابر 0.9% بود. این مجموعه تجربیات است: قیمت پوند انگلستان

CPI - 1998 ToteCPI - 1998 To date

چنین جزئیات اغراق آمیزی از توسعه +0.9% CPI اکتبر جاری به نظر می رسد شایستگی داشته باشد، زیرا سرعت تورم بسیار نگران کننده ای است. به هر حال همانطور که پدربزرگ هیو به حوزه های خبری فعلی انرژی می بخشد: "اول از همه چیز را دریافت کنید، مراقب تجارت باشید!" به‌جای شعار رسانه‌ای امروزی «اول آن را جعل کنید، هر چند آن را به عنوان واقعیت جعل کنید!»

البته منابع مختلفی وجود دارد که بسط بسیار قابل توجه تری پیدا می کنند. اما برای ماندن در معیار "رسمی" حزب کارگر، به‌طور باورنکردنی در گزارش منتج از آن غایب بود که - به دنبال آن سه جهش تورمی قبلی - حداقل در دو ماه حاصل از آن سرد شد. این مربوط به دورترین بخش سمت راست توسعه عادی CPI سه ماهه بعدی در جدول زیر است:

Inflation Pops قبل تورم پاپ

یک بار دیگر، ما نباید واقعیت افزایش 0.9% CPI در اکتبر را تحقیر کنیم. بلکه این است که فقط آن را با توجه به حقیقت اصیل نشان دهیم. اگر مشکل زیادی نیست، به یک منبع خبری نزدیک به خود بگویید. قیمت هر پوند

جدیت، مطمئنا برای واردات معقول بیشتر (با  درک این موضوع که نه غذا می خورید و نه از اقلام مبتنی بر روغن استفاده می کنید)، توسعه CPI اصلی اکتبر 0.6% به طور موثر در 15 ماه اولیه چندین بار تایید شده است. نگرانی اساسی وجود دارد، و با توجه به اینکه هزینه نفت از 39.82 در اواسط سال 2020 به 83.22 در تسویه اکتبر 2021 (+109٪) رسیده است. برای از "بخش ترسناک است." کل صعود در CPI کامل در طول آن طلسم معادل 16 ماهه تا به امروز فقط 7.3% است... منحصراً با این اندازه گیری، مردم با وجود هزینه های بالاتر نفت، به سادگی از کار می افتند!

خوشبختانه، طلا و نقره ممکن است در نهایت با استفاده از کار کاهش دهنده تورم خود، از ته خاص خود خارج شوند. که به وضوح بر داشتن چنین تنی دورتر تمرکز دارد. طبق جدول امتیاز طلای اولیه ما، هزینه در هفته در روز جمعه در سال 1868 تسویه شد، که دومین اجرای یک هفته‌ای آن تا کنون در سال جاری بر اساس فرضیه تمرکز (+47.7) و نرخ (+2.6٪) بود. در امتداد این خطوط نسبتاً، یک جهش خوب به جلو برای طلا است.

به هر حال، همانطور که بیماری ارتقاء قطعاً می دانید، حتی در نشان دادن افزایش سهام آن، فساد پولی Gold توسط StateSide M2 ​​امروز "باید" 3986 باشد. همچنین حقیقت همیشه آزاردهنده این است که طلا برای اولین بار 10 سال قبل در 19 اوت 2011 به سطح فعلی 1868 رسید. عرضه نقدی تنها 44 درصد از آنچه امروز است بود (9.457 تریلیون دلار در مقابل 21.343 تریلیون دلار). "طلا گرفتی؟" و در مورد Sweet Sister Silver، "سومین اجرای بهترین هفته به هفته او از سال تا به امروز بود، اما تعیین جمعه در ساعت 25.41 ارزشی است که در ابتدا 11 سال قبل در 4 نوامبر 2010 انجام شد." (اوه و از "دپارتمان "طلا بدون ارز مورد علاقه بازی نمی کند." دلار پنجمین دوره هفت روزه برتر سال خود را به ثبت رساند. "دلار گرفتید؟" ما فرانک سوئیس را ترجیح می دهیم). قیمت هر پوند انگلیس

به‌علاوه، از «گروه دوست شماست» که دائماً پرستش می‌شود. همانطور که هفت روز قبل دیدیم، الگوی تمثیلی گلد - پس از یک طلسم غیر قابل تحمل گسترده به عنوان کوتاه با حداقل کاهش ارزش خالص - به طولانی تبدیل شد. همچنین، درست مانند استاندارد به جای مورد خاص، ارزش این هفته قبل بالاتر رفت. که از شما درخواست می کند:

"وقتی این اتفاق می افتد، ارزش چقدر افزایش می یابد، mmb؟"

ضرب و شتم در علامت وجود دارد، Squire. همچنین، پاسخ مناسب این است: در بین 43 الگوی تمثیلی اولیه هفته به هفته که از حدود سال 2001 شروع می شود، رشد متوسط ​​قیمت طلا 8.3% است. در امتداد این خطوط با آن عدد، از قیمت تلنگر الگوی طلا به سال 1820، افزایش 8.3% این بار ما را به سال 1971 می برد.

همچنین، برخی از شما ممکن است این جمله را از پیام 02 اکتبر ما مرور کنید که در آن ما بالاترین میزان سال خود را 2401 کاهش دادیم: "... وضعیت تقریباً قطعی این است که طلا به سادگی در پایان سال کاهش می یابد و در طول Q4 بین سال 1668 مبادله می شود. -1849..." خیلی خوب است که از هم اکنون خارج از پایگاه آنجا باشید! زیرا در اینجا ممنوعیت های هفته به هفته و الگوهای تمثیلی از این زمان یک سال قبل از تاریخ آمده است:

https://talakar.com/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%BE%D9%88%D9%86%D8%AF/

یونس بازدید : 50 یکشنبه 23 آبان 1400 نظرات (0)

اطلاعات اضافی: جمع آوری سکه

یک سکه طلای 20 تاجی از نروژ. در سال 1875 ارائه شد،قیمت طلا مشخص شد که برای اتحادیه پولی اسکاندیناوی ضروری است که به بهترین سطح کیفیت بستگی دارد. طلافروشی‌های نروژ شامل محموله‌های عظیمی از این سکه و سکه‌های مختلف بود که پشتوانه پول نقد کاغذی نروژ بود. سکه برای دوره در نظر گرفته شده بود: "124 Stk. 1 Kil. f. G." دلالت بر این دارد که 124 قطعه یک کیلوگرم طلای دست نخورده به دست داده است. طلا

متغیرهای زیادی ارزش یک سکه طلا را تعیین می کنند، مانند خارق العاده بودن، سن، وضعیت و تعداد مهر اولیه آن. بیشتر سکه‌های طلا که از اواخر قرن نوزدهم مهر شده‌اند تا حدودی بیشتر از قیمت نقدی هستند، اما بسیاری از آنها اساساً ارزش بیشتری دارند. ارزهای طلایی مورد نظر مقامات شامل Aureus، Solidus و Spur Ryal هستند. قیمت لحظه ای طلا

در ژوئیه 2002، یک سکه طلای 20 دلاری 1933 Double Eagle به قیمت بی سابقه 7,590,020 دلار در ساتبیز فروخته شد که با اختلاف زیادی آن را به مهم ترین سکه در هر نقطه ای تبدیل کرد که تا آن زمان فروخته شده بود (یک دلار موی روان در سال 1794 بیش از 10 دلار فروخته شد. میلیون در ژانویه 2013). در اواسط سال 1933، بیش از 445000 سکه دو عقاب توسط ضرابخانه ایالات متحده ضرب شد، اما بخش عمده ای از این سکه ها پس از دستور اجرایی 6102 واگذار شد و مایع شد. چند سکه ماندگار هستند. طلا 

در سال 2007 ضرابخانه سلطنتی کانادا یک سکه طلای 100 کیلوگرمی با ارزش احتمالی 1000000 دلار تحویل داد، اما ارزش ماده طلا در آن زمان بیش از 2 میلیون دلار بود. عرض آن 50 سانتی متر (20 اینچ) و ضخامت آن 3 سانتی متر (1.2 اینچ) تخمین زده می شود. پیش‌برد خط دیگری از سکه‌های برگ افرای طلای کانادایی به‌عنوان یک امر عجیب و غریب پیش‌بینی می‌شد، اما پس از اینکه چند خریدار کنجکاو به ضرابخانه مراجعه کردند، اعلام کردند که آن‌ها را طبق درخواست ساخته و به قیمت بین 2.5 تا 3 میلیون دلار می‌فروشد. تا 3 می 2007، پنج سفارش وجود داشت. سایت طلا

اتریش اخیراً یک سکه طلای فیلارمونیک با عرض 37 سانتی متر (15 اینچ) به عرض 31 کیلوگرم با ارزش فرضی 100000 یورو ساخته است.

در 4 اکتبر 2007، دیوید آلبانیز (رهبر سکه‌های کمیاب آلبانیز) بیان کرد که یک قطعه ضرابخانه شاهین به تاریخ 10 دلار به تاریخ 1804 (که برای رئیس جمهور اندرو جکسون به عنوان یک هدیه سیاسی ساخته شده بود) به مبلغ 5 میلیون دلار به یک گردآورنده خصوصی ناشناس پیشنهاد شد. طلا

در سال 2012، ضرابخانه سلطنتی کانادا اولین سکه طلا را با جواهر 0.11 تا 0.14 عیار تحویل داد. سکه الماس جوبیلی ملکه در 99.999 درصد طلای بدون تقلب با ارزش احتمالی 300 دلار ایجاد شده است.

https://talakar.com/tag/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%B2%D9%86%D8%AF%D9%87/

یونس بازدید : 51 شنبه 22 آبان 1400 نظرات (0)

مفاهیم مالیاتی را درک کنید

این بدون شک بیشتر اوقات اطلاعاتی در مورد موضوع فروش طلا به دست می آورد. 

قيمت سكه پارسيان عيار 750

به طور طبیعی، همه باید بدانند که چگونه طلا را بدون پوشش هزینه بفروشند.

اوه، همانطور که The Beatles در آهنگ اولیه Revolver دقیقاً توضیح داد، هیچ راهی برای فرار از مالیات وجود ندارد. پرداخت ارزیابی طلایی که می فروشید یک حقیقت اجتناب ناپذیر است. طلا

معاملات طلا سنگین است و نرخ افزایش سرمایه. این در واقع مشابه فروش بخشی از سهام است. در زمانی که شما از هر سرمایه گذاری استفاده می کنید، خدمات درآمد داخلی (IRS) برای «پوند بافت» آن ها می آید.

هر خریداری که هنگام فروش طلا روشی را برای دور ماندن از اتهامات تبلیغ می کند، باید با شک و تردید دیده شود. این یک هشدار بزرگ است که چیزی غیرقانونی ادامه دارد. هر چقدر هم که انصراف از قسط وظیفه وحشتناک باشد، بهتر از این است که با سازمان امور مالیاتی دچار مشکل شدید.

شارژ

به طرز غم انگیزی، وقتی طلا می‌فروشید، از اتهامات وارده دوری نمی‌کنید.

سوالات متداول در مورد نحوه فروش طلا

آیا فروش طلا سخت است؟

به هیچ وجه نه! تنها مسئله ردیابی فروشنده شمش طلا با وضعیت مناسب است. در صورتی که در هر صورت طلای خود را از یک فروشنده خبره خریداری کرده اید، باید دائماً این گزینه را داشته باشید که طلای خود را به آنها بفروشید. قیمت سکه پارسیان 50 سوتی 750 عیار

چگونه می توانم طلای خود را در وب بفروشم؟

فروش اینترنتی طلایی با فروش رو در رو کاملاً متفاوت نیست. شما باید به سادگی یک فروشنده طلای قابل اعتماد را با یک سایت دنبال کنید. در آنجا باید اطلاعاتی در مورد روش مربوط به فروش طلا در وب بیابید.

شما باید بدانید که چه نوع اقلام طلایی را می خواهید بفروشید، هر چند که ممکن است. یک فروشنده نمی تواند به شما پیشنهاد بدهد مگر اینکه بداند شما چه چیزهای واضحی دارید. به همین دلیل است که انجام برخی از بررسی ها در مورد نوع طلایی که دارید، انتخاب هوشمندانه ای است.

برای فروش طلا چه مبلغی به دست می آورید؟

این بستگی به این دارد که چقدر طلا می فروشید تا وزن آن، و قیمت طلا در زمان فروش چقدر است. این خردکن اعداد عزت حلال دست می تواند به شما کمک کند تا بفهمید چقدر طلا دارید.

می توانید در مورد ارزش یک شمش طلا در وبلاگ Gainesville Coins بیشتر مطالعه کنید. طلا

طلا فروشان برای طلا چه مبلغی می پردازند؟

فروشندگان طلا معمولاً 98٪ تا نزدیک به 100٪ از انحلال انگیزه طلای شما را پرداخت می کنند. با توجه به یک ارز طلای قابل جمع آوری (سکه شناسی)، ممکن است فروشنده بیشتر بپردازد.

آیا طلا می تواند به صورت نقدی فروخته شود؟

در واقع، نه در همه موارد. شما باید از قبل با یک خریدار طلا چک کنید تا بررسی کنید که آیا آنها اقساط را به پول واقعی ارائه می دهند یا خیر. پرداخت با حواله عادی تر است.

آیا می توانم طلای خود را به بانک ارائه دهم؟

در کل، نه. اگرچه در کشورهای خاصی (مانند روسیه و هند) در هر صورت می توانید سکه های طلا را در بانک های تجاری بخرید و بفروشید، این وضعیت به ندرت در بخش بزرگی از جهان وجود دارد. طلا

آیا فرصتی سرگرم کننده برای فروش طلا در سال 2021 اس ت؟

در واقع هرگز یک فرصت ایده آل وحشتناک برای فروش طلا وجود ندارد. اساساً به این بستگی دارد که آیا واقعاً پول نقد را برای اهداف مختلف می خواهید یا نه.

هزینه های طلا اغلب پس از مدتی افزایش می یابد. این هدف کلی از نگهداری طلا تا زمانی که ممکن است است. با این حال، دوره‌هایی نیز وجود دارد که هزینه طلا اساساً مانند گذشته ادامه می‌یابد، اکنون و دوباره برای مدتی طولانی در یک زمان. بنابراین هیچ پاسخ قطعی در مورد بهترین فرصت ایده آل برای فروش طلا وجود ندارد. 

قیمت سکه پارسیان 750 عیار

با توجه به این حال، عاقلانه است که در صورت امکان، فقط بخشی از طلای خود را در مقابل هر گرم ماندگار بفروشید.

https://talakar.com/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%B3%DA%A9%D9%87-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D9%86/

یونس بازدید : 52 چهارشنبه 10 دی 1399 نظرات (0)

  نرخ سکه امامی ساعت 11 روز چهار شنبه ده دی  به  11,750,000یازدهمیلیونوهفتصدوپنجاههزار) تومانرسیدکهنسبتبهروزقبل ، افزایش 0.42 درصدیداشتهاست.

جدول قیمت۳روزاخیرسکهامامی

 

 

 

قیمت (تومان)

مقدار تغییر

درصد تغییر

تاریخ

۱۱,۷۵۰,۰۰۰

۵۰,۰۰۰

۰.۴۲

۱۶:۲۳

۱۱,۷۰۰,۰۰۰

-۱۵۰,۰۰۰

-۱.۲۹

روز قبل

۱۱,۸۵۰,۰۰۰

۵۰,۰۰۰

۰.۴۲

۲ روزپیش

یونس بازدید : 53 چهارشنبه 10 دی 1399 نظرات (0)

طی روزهاوهفتههایگذشتهشاهدبودیمکهقیمتسکهودلاردچارنوساناتبسیاریشدهودرپشتایننوساناتحرکتینسبتاکاهشیراتجربهکردهاست. اماآیندهبازاردلاروسکهچهخواهدبود؟

افزایش امیدواریبهاجرادرآمدنکمک‌هایمستقیمبزرگ‌تربهشهروندانآمریکاییازسویکنگرهباعثوروداونسبهکانال 1886 دلاریگردید  وامیدهارابرایافزایشقیمتآنتابالای 1900 دلاربیشترکرد.

ولی ازطرفدیگرانسطلادرروندافزایشیخودبهاخبارهایمتفاوتواکسنکروناهمبرخوردمیکندتاتمایلبهریسکسرمایه‌گذارانرابالاببردکهدرنتیجهآنبازارهایریسکپذیررشدبیشترینشاندادهوانسطلادرزیر 1900 دلارمتوقفشدهاست.

 با وضعیتفعلیوحداقلتافروردین 1400 محدودهاونسطلا 1850 تا 2000 دلاردرنوسانخواهدبودکهجایگاهمناسبیبرایسکهوطلایتهراندرصورتحمایتدلارداخلیخواهدبود.

سکه امروزبااونس 1882 دلاریمیتواندکانال 11,800,000 تومان خودراپسبگیرد. ایندرحالیاستکه فشارفروشدرسکهبیشترازدلارتهرانقراردارد.

می توانانتظارداشتکهحتیاگردلارواردکانال 26 هزارتومانهمنشودسکهباحمایتانسمیتواندبرخیازقیمتهایازدسترفتهخودرابازیابیکند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 110
  • بازدید سال : 651
  • بازدید کلی : 2,011